25 augusti 21.50

Hej och godkväll:)
Har inte blivit så mycket bloggande idag, har inte orkat.

Men jag har städat lite på mitt rum och sen bara tagit de lugnt.
Lagade maten och fixade med de :)

Gjorde mig iordning och sen skjutsade mamma mig till Sävsjö.
Blev Johanna, vi gjorde pop corn och sen gick vi på bio.
Jag vet att jag är efter med att se twilight eclipse, men de är så att jag inte är ute efter att
vara den som har sett filmen först, men jag vill järna se olika filmer.
Men blev bio och jag älskar filmerna, jag vet inte vad de är i dom som gör
att jag blir förälskad, de är bara så....



Väntar nu på fortsättningen av denna härliga historia <3


Nu är jag iaf hemma, ska stax sova, har inte längre ont i magen somtur är men de
kommer väl inatt igen, kommer dö!

Sov så gott pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0