25 augusti


Jag vet att jag är en vanlig svensk tjej, bor i sverige och har alltid gjort.
Har en mamma och en pappa och så har jag den där  brossan med...
Jag är en helt vanlig person skulle många säga men de är jag inte.
Jag känner mig väldigt olik många andra som lever lika dant
som jag, jag känner mig speciel på ett konstigt sätt som ingen kan förstå...

Ja är jag och du är du, men vadå man lär ju känna någon som sen förendras.
Man förendras ju hela tiden, inget är sig likt i mig allt har förendrats...
DU gjorde de, du den där personen som förendrade mig kände hur jag hade de hur jag mådde...
de var du som ändrade mig.

Jag är inte samma person som jag var för ett år sen, jag är en helt annan.
Jag är en person som har upplevt en massa onödiga händelser som inte många
andra har varit med om...
Andra ugndommar som är lika gamla som jag vet inte vad jag har, dom tror bara
de som inte vet, den som vet mest är du själv. Du själv gör att du lär känna
dig själv och vet vad du går för, ingen kan ändra de du är du och de är DU!


Säg aldrig att du känner en person, du vet bara en liten del av personen du säger de om.
Man kan aldrig känna en person så väl att man vet vad som kommer hända.
Man vill men man kan inte förstå vad de är som gör att man inte kan lära kanna en person
man önskar kunde förstå.

Man tar en dag i taget och de gör man även med sina vänner <3






Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Menar du mig?:)

2010-08-26 @ 07:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0