28 augusti 09.50

Godmorgon, nyss vaknat och idag kommer de hända mycket känns de som.
Ska snart ut och rida och sen blir de marknad.
Ikväll blir de film och mysa med johan.
MIn dag förevigt blir nog bra ;)


Igår var deen bra dag, varit med johannna hela dagen typ.
Vi tog foto i skolan och de gick åt skogen typ...
Somvanligt..............

Men skolan var annas bra :)

Efter skolan följde jag med johanna hem, haha hon är för rolig.
Haha hon hade cyklat till skolan men sen när vi skulle hem glömmer hon de och går hem.
Haha hon är lite tosig men jag gillar henne för de :)

Vid halv 4 skulle hon fixa sitt hår, färgaoch klippa :)



Blev as snyggt :)

Efter de blev de hem till henne och äta och sen blev de sta, köpa pizza och sen blev de hem.
När vi komhem blev de att ta de lugnt... kolla på kattungar och äta, kolla
film. Sen åkte johanna hem =/ Men men en underbart rolig dag :)

Så var min dag igår nu ska jag och johan äta frukost pussokram<3


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Gårdagen var underbar! du hann uppdatera före mig :P

typiskt! älskar dig gumman <3333

2010-08-28 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0