3 agusti 12.00

Heeej!

Äntligen hemma, hemma i det sköna, eller vad ska jag säga?
dålig uppdattering, inget internet som ladde till att jag sket i att blogga.
Iaf jag och johan kom hem igår kväll typ 11 ganska sent men åkte inte från
Halmstad förens halv 9.

Det har varit härliga dagar med massa shopping och massa md besök och
vi bara gillar att! God mat och mycket trevligt sälskap, fatta nöjd jag är?

Kommer bilder på vad jag har köpt.

Idag fyller även Malkolm år, så jag ska slå in hans present och sen blir
de ut till min plutt som har saknat mig <3

Men hörs senare puss<3

Kommentarer
Postat av: Eivindkaisa

Great site, keep up the good work

2010-12-22 @ 14:43:26
URL: http://eivindkaisa.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0