3 augusti 23.40

Hej!

Läget med er alla? Med mig är allt bra. Lite trött i halsen och trött på att
allt ska hänga på en massa pengar.
Men men som man brukar säga, allt ordnar väl sig.

Kvällen har iaf varit bra, Johans pappa blev glad gör muggarna och lampan.
De gillar vi :), tack pär för ideén :)

Blev glass och tårta och så städade vi ur johans garderob:) Tog typ en timme haha.
Åt även pepparkakor, haha mitt i hösten.

Innan idag blev de att fixa lite, packa upp och laga mat.
Blev en runda på Kajsa med, testade även den nya sadlen, tycker sådär
om den, måste ha en annan sadelgjord tror jag.
Vi får se hur de blir, mamma ska hjälpa mig imorgon har hon lovat mig :)

Annas ikväll så har jag letat noter till låtarna som jag ska sjunga på 
begravningen. Och provat klänningen de har jag så att ska bli perfeckt!

Ne nu ska jag och johan gå och lägga oss, sov så gott puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0