6 augusti 18.40




9 månader med lycka varje dag gör mig så underbart kär <3


Hej på er!
Som ni kanske förstår så är det 9 månader idag och de är dom
bästa i mitt liv!<3

Igår var de begravning för gammel farmor, det gick bra, har inte träffat henne på
minst 5 år men har gamla minnen som kommer finnas kvar förevigt.
Lev lyckligt där uppe! <3

På kvällen blev det grillfest hos johans pappa, ebba var där och hennes pappa mamma
och låtsas bror max. Johans farmor var även där :)
Trevlig kväll med mycket hallon tårta!

Idag så blev de att sova länge och sen ut och rida, blev en långrunda.
Gick super bra, men är lite less på sadlen... as go och skritta i men trava och
galoppera är skit! Aja jag vänjer väl mig.

Efter att man hade mockat och ridit blev de att åka till farmor och äta mat.
Gottgott :) blev god kaka till :)

Sen blev de hem och duscha och nu har jag gjort en drink med blåbär, hallon
och vaniljyougert. as gott :)

Aja snart ska vi iväg till johans mamma, händer inte så myclket mer ikväll.
Var meningen att vi skulle till Växjö men blir inte så hehe.
Aja ha en bra kväll puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0