8 augusti 22.10

Godkväll alla blogg läsare... EN dag i regn, tråkigt. önskar att de kunde varit soligt och fint
idag, saknar verkligen vädret. Iaf har varit en inna dag för min del idag.
Har blivit att städa och plockat i min garderob.
Mamma fick fram gamla kort när hon var typ 20-25 Haha vad jag skrattade :)

Blev film med och en massa myst med min älskling och mini :)  så mycket ha tv kollatr
Sen åkte min plutt hem, runt 6 =/ blev ensam som alla andra nätter
jag kommer vara med om, kommer sakna dig...<3

Sen ikväll har de inte hänt så mycket mer, har kollat på tv bara.
Typ cp tråkigt, men orkar inte bry mig om de längre....

Tyck vad ni vill, jag försöker bara leva :)

Ne nu ska jag typ försöka få tag på lite roligt folk att prata med sen blir
de duschen och sängen :) kramar eran vänn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0