Sommarlovets sista dag!

Som jag sa igår skulle jag berätta om vad som har hänt detta sommarlo,
så här kommer de :)

Sommarlovet började med att jag gick på sommarskola med Johanna,
min bästa vänn<3 SOv hos henne och hade allment kul :) 

2 veckor blev de att spenderade med Kajsa och min data
fram till vecka 28 då min pappa började sin semester och johan oxå.

Sen har de vart fullrulle i 4 hela veckor med resor till Jönköping,
bada, resor till Vetlanda, öland och Halmstad, Rix fm, massa shopping.

Sen vecka 32 började johan jobba och pappa.
Mamma har ne vecka till på sin semester.

Och sen dess har jag längtat till skolan...

Vädret har varit sisådär men nu vet man ricktigt att hösten är här.
Man önskade ju att de kunde ha blivit en varm och härlig höst.
Men de tror inte jag att de blir, men vem vet kanske blir en toppen höst? 
Någon som vet? 

Berättelsen om mitt sommarlov är väl inte den bästa, och de kan jag hålla med om.
Min gammel farmor dog och min pappas fabror var nära att stryka med.
Inte de roligaste, men man klarar allt som man brukar säga.

Nu vill jag bara önska att alla har fått ha ett utvilande och härligt sommarlov.
Till er alla som börjar sokan imorgon LYCKA TILL :D





Kommentarer
Postat av: JOhanna <3

<3

2010-08-18 @ 07:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0