1 juli 22.40

Hej på er!

Idag är de torsdag och jag har bakat 135 bullar fatta ducktig jag har varit!
De kan man inte tro om mig haha ;)
Lagat mat med och kollat på de Okända.
Varit med johan och kollat på Osakars motorcross tävling och ätit mjukglass.

Ja var och kollade på min brors mortorcross tävling.
Gick as bra för han, Han vann 2 gånger. 20 varv runt en barna fatta jag skulle dött...
Men fan vad sugen jag blev på att köra själv, längtar tillbaka till den tiden då jag körde ....

Kommer lite bilder...



Bror












Det är min bror i vitt och med grön motorcykel och Karl i på den blåa.
Dem var verkligen duktiga!

Aja imogon blir de massa att göra, vadå tänker ni vad ska du göra du gör ju ingenting.
Jo jag ska :

vara barnvakt.
städa hela huset.
göra mat, lunch och middag.
baka en kladdkaka.
kajsa ska ut på en runda i de fina vädret.
på kvällen ska jag och johan ta de lugnt, kolla film och åta popcorn typ längtar <3

Ne nu ska jag kolla film "Heartbreak hotel" så alla får ha en bra kväll puss.



Haha älskar bilden förevigt du och jag <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0