14 juli 21.30

Hej på er alla!

Inget bloggande idag heller tyvärr. Vet inte redigt vad tiden tar vägen...

Iaf blev att siga upp tidigt och rida Kajsa, gick hyfsat bra hon är ju lite lat ,
Men de är ju alltid Kajsa!
Jonna frågade igår om jag kunde träna henne igår så blev att träna henne och Ida
gick faktiskt jätte bra :)

Blev  sedan att duscha och åka till Jönköping, då vi lämnade in min data
och shoppa  lite :)
Som nagerlack, en bok, nya solglasögon, ramar och 2 liter jordgubbar :)
En mycket lyckat dag tycker jag nog:)
Längtar bara efter min data, saknar den <3

Aja när vi kom hem blev de att äta och sen åkte jag och johan och min bror och hans kompis
och badade, de var som sagt både varmt och kallt samtidigt :S haha men så
kul vi hade :)

Aja nu ska jag och johan åka till Pia och fika ha en skön kväll :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0