15 juli 14.10

Hej på er alla glada barn!
Idag är de ingen vanlig dag, för idag är de fars födelsedag, fatta 42 bast!
Känner mig chockad, fatta gamla han är eller haha!
Men men grattisa iaf och hoppas han får en lyckad dag :)

Idag är de torsdag och jag har ridit på morgonen, sovit och ätit.
Pizza som de serveras ganska ofta här, haha !
Men de är super gott, tycker jag!

Kom nyss ut från duschen, gottgott.
Så ska smörja in mig och bara slappa typ, känner inte får att göra något idag...
Trött och sliten som vanligt typ =/

Vädret är piss de med, solen har bestämmt sig för att inte klolla fram idag.
De är tråkigt , för behöver sola massa...

Man får la hoppas på bättre väder, annas blir Öland och Hamstad min räddning :)

Aja nu ska jag inte flabba på mer utan ska hälsa alla en skön dag puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0