15 juli 22.35

Hej!
Nu är de kväll och jag ska väl snart kolla film med johan.
Ikväll har man firat pappa, blev att äta tårta som jag hade gjort tidigare idag.
Den blev väldigt god kan jag säga! hihi!

Annerli jenny farmor farfar malin magnus carl gustav och david och johan var här
åt en massa tårta!
Johan sover här i natt med puss på dig <3

iaf nu har jag grymt tråkigt igen ...
har laddat ner en massa musik från http://listentoyoutube.com/ mycket bra!
Tack tina för att du tipsade :D

Imorgon är de Fredag och jag vill åka till Vetlanda, men tror inte johan ställer upp
på att köra mig tyvärr ... Saknar verkligen den tiden då jag åkte dit jämt!
Så är livet men nu så ska jag kolla efter lite go musik.
Ha en underbar kväll puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0