16 juli 08.50

Godmorgon !
Ja, jag är uppe, har varit ute i stallet nu och de blev att träna idag :)
Gick faktiskt mycket bra, konstigt nog...
Men de är verkligtn as kul :) går ju så bra så gör stora framsteg för varje gång.
Vi gillar jätte mycket :)
Blir kanske att börja tävla till hösten, får se vad som händer :)

Iaf johan plutt soven än ... tråkmåns!
Så ska väcka han och sen äta frukost, är as hungrig:s

Idag händer inte mycket tror jag inte, ska försöka få tag på becca min kusin.
Om de blir fint väder så ska jag sola, så är de bara!

Vad tycker ni om min blogg, jag är lite trött på allt rosa tyvärr.
Så någon som är sugen på att ge några förslag?
Kommentera!

Iaf nu ska jag väcka johan ha en härlig och fin dag idag :) kram<3

Kommentarer
Postat av: det får du gissa dej fram te :P

mera bilder å en blå färg :p

2010-07-16 @ 17:10:30
Postat av: en annan du får gissa§

satsa på video blogg :P

2010-07-16 @ 17:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0