17 juli 14.15

Hej!
Idag är de lördag och jag känner mig helt konstig :s Borta, typ dampig ...
så idag har de inte hänt så mycket typ, kollar på film, tvättat och nu sitter jag här,
vi ska kanske ska åka och handla åt mamma med, hihi.
Annas ikväll blir de att åka till johans mamma och äta och sen sova över tills imorgon:)

Igår blev de att åka till Vetlanda och shoppa lite på rean på gina tricot.

svart piké
vit pikè
vita sandrina shorts
vita hotpants
svarta ebba leggings
ljusblå grå Mirian jacka
vit malin tunic

Johanna hänge oxå med så vi hade jätte roligt.
Vi åt oxå glass på md och hade de gytt, kvällen blev att spendera med johanna och
vi åkte ute lite, hade jatte kul :)

Så var hemma vid halv 1 tiden tror jag haha ...

Aja dagarna bara rusar på och jag ska typ göra mig iordning nu ha en bra kväll puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0