17 juli 22.20

Hej på er!
Nu är de kväll igen och jag sitter nu hos johan. Vi har fått jätte god mat och paj till efterrätt av
Pia, blåbärspajen var as god!
Aja inna var vi hos johans farmor, där då vi träffade en släckting till johan som jag typ
inte har träffat innan. De hade även en söt liten tjej vid namnet Ebba.
Hon var as gullig, iaf hon kramade mig jätte mycket och hon ville verkligen inte
att jag skulle gå, är de inte gulligt?

Nu sitter vi här hos johan och han är på toa och jag sitter här,
vi ska snart kolla på någon film tror jag, sen blir de att sova.
De ska bli gott, de åskade och donat idag på morgonen så fick inte sova så länge.
Så nu är jag ganska trött... Så ska bli gott att sova lite.

Iaf ni alla får sova så gott i natt i era sköna sängar puss o kram fårn mig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0