18 juli 23.10

Hej! och godkväll!
Jo nu äntligen har jag lite tid, efter att jag och johan hade ätit ( pasta sås och pasta)
Så blev de att åka till johans pappa och kolla på hans nya altan och
hämta lite grejer. Bilen for sedan till johans farmor Elsie, hon är jatte snäll :)
Där vi träffade Viktor och hans fru och deras dotter den gulliga :)

Hon är så gullig hehe :)
Man fick en massa kramar av henne och en puss fick jag med :)
Så himmla gulligt :)

Sen runt halv 5 så åkte vi hemmåt, till Hylletofta ( Fylletofta ) de väljer man ju själv!
Då de blev att byta om och sen gå ut till min gulliga pålle :)
Jonna fick rida en sväng på henne med, för lilla Ida får inte vara ute.

Senare vid 7 tiden blev de att träna för Begnt, och de gick mycket bra faktiskt :)
Vi tränade mycket bommar idag och Kajsa var mycket duktig :)
Och jag fick en massa beröm:)

Så en mycket lyckad kväll kan jag säga, blev in och äta lite sen och nu har
jag duschat och jag och johan ska kolla på en film :)

Så alla får sova så gott i natt pussokram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0