21 juli 23.55

Godkväll alla läsare :)
Kvällen har varit super blev att åka till Malkolm vid 6 tiden.
Vi grillade och fixade och så blev det god mat och efterätt :)
En mycket lyckad kväll med farmiljen och min svärfar :)
Och Johan bajskorv!
Haha, jag har typ kul :)

Tidigare idag har jag och Johan, Mamma och Oskar varit iväg och badat.
Det var faktiskt ganska varmt i vattnet, ocvh solen var framme.
Men efter någon timme så försvann den...
Och då blev de hemfärd, och bär vi kom hem så mådde jag inte så bra så
det blev sängen och sova ett tag, väldigt skönt :)

Efter att jag hade vaknar och ätit blev de att göra sig iordning och sen åka iväg! 
Sen vet ni ju vad jag har gjort mer idag :)
UPP !!

Aja nu ligger Johan och jag i sängen, blir att sova strax.
Imorgon blir de att fixa i stallet och sen börja packa och lite, tvätta kanske ?
Ja ni vet :)
Men iaf så får ni sova så gott inatt för de ska jag, godnatt puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0