29 juli 12.30

Godmorgon eller god eftermiddag kanske.
Ja nu har jag lite tid. Nu har de blivit en ny sadel som jag bara gillar!
SÅ de gilalr vi starkt!
Tråkigt är då att jag inte får rida så mycket mer förens nästa vecka tyvärr ...
Halmstad idag och de blir skojsigt:)

SÅ nu packar vi och tvättar för fullt, rent sv jobbigt haha ...
Blir även Jönköping senare, hämta min data som har varit på lagning.
Hoppas den är redigt redig nu annas blir jag arg...

Aja inte mer om de, jag ska strax bädda min säng och sen blir de att duscha
och senare iväg tror jag.
Vet inte om vi har något internet så får se hur de blir med uppdatteringen.
Annas så får ni klara er över helgen, de hoppas jag att ni gör :)

Nu ska jag fixa klart ha en bra dag kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0