4 juli 23.10

Hej på er !

Sen uppdatering, men har inte haft tid tidigare idag tyvärr.
Idag är det söndag och gårdagen var as nice och rolig tack alla <3

Iaf idag är de söndag och på morgonen blev de inte så mycket,
låg i solen och solade lite. drack läsk och läste Frida.
Rätt gytt faktiskt, haha blev solbränd med som alltig hihi...

Sen blev det att äta och Pia kom och åt och stannade till kvällen då
det blev att träna för Begnt med Malin.
Idag blev det att hoppa fatta kul vi hade :D
Kajsa var jätte duktig, fast lat är hon måste börja springa mer med henne ...

Ikväll har de inte hänt så mycket typ, duschat och nu skriver jag...
Kul va? Ja alltid :D

Kollade runt lite och hittade denna snygga jacka, blev väldigt intresserad och vill
ha den nu !

 De dåliga är att den kostar 3 299 kr!

Tycker nu ganska snygg va??? KommenterA!
Hittade den på http://www.tintinstyle.se 

Imorgon ska jag gå upp tidigt eller mamma har lovat att väcka mig,
ska ut och rida, och sen baka massa gott :)
Sen kommer väl johan och umgås med mig, eller det hoppas jag han gör, annas
blir jag arg!

På tisdag ska han och jag fira våran 8 månades dag någonstans som jag inte vet
var så jag är ganska nyfiken på vad detta kan vara...

Hoppas de blir soligt ute imogon och att alla får en bra dag för nu ska
jag fixa is ha en bra kväll kram <3




Kom en liten bild med haha puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0