6 juli 00.00

Hej på er!
Som jag sa innan så bakade jag, blev rulltårta, negerbollar och sockerkaka, jo hoppas det
blev gött :) Kväll har de inte hänt så mycket blev att äta med alla och johan plutt kom sen.
Vi myste och kollade på avsnitt 3 av bella och tyras show haha jag gillar !

Sen blev det ut och fixa vatten och äta glass:)
Vädret får man verkligen inte klaga på säger jag bara!
Vi gillar detta härliga väder !!!!!!!

Ikväll har jag inte gjort så mycket typ bara kollat runt lite, letat efter musik m.m.
ganska skönt att bara ta de lugnt, känns som att jag gör massa saker hela tiden jämt och
ständigt. Så bara ta de lugnt känns så jobbigt och tråkigt...

Vädrade mina sängkläder med innan så de var mycket mysigt att krypa ner under dom,
imorgon blir de att stiga upp tidigt och rida, sen vara barnvakt, fixa en massa typ känns de som.
På kvällen åker jag och johan och hittar på något kul, vet inte vad för de får johan bestämma.
Han har ju en överaskning till mig så aaa vi får se var vi tar vägen :)

Varför? varför vi ska iväg de är för att de 8 månader imorgon och de ska vi fira <3

Ne nu ska jag sova godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0