6 juli 23.30

En helt underbar kväll, den blev som i fantacin sär allt kan hända :) <3
Blev att fixa mig och fixa fik och sen åkte vi, lite sent kanske klockan var ju typ halv 7
men de får man ta, vi fikade på ett underbart ställe med utsickt ut över rusken,
en jätte fin platts kan jag säga :)
Kommer en massa bilder som förklarar hur underbart och kul vi hader :)










































En osminkad carro och en härlig kväll = sant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi hade  verkligen super kul, vi börjar sompå nytt varje månad lixom,
känns så bra! 
Detta får ni ikväll puss <3




Kommentarer
Postat av: älsklingen

du är så otroligt söt älskling<3 kan inte beskriva hur mycket jag älskar dej<3 det är du och jag för alltid<3 finns inget som kan dela på oss älskar min Caroline Fransson Högberg<3<3<3<3<3

2010-07-07 @ 06:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0