7 juli 00.05

Ja, nu sitter jag här igen. Hoppas ni gillade inlägget före, för de gör jag!
Imorgon kommer lilla Ida på 91 cm. Fatta jag har längtat efter att hon ska komma!
Så blir att pyssla och så imorgon, ska rida på morgonen med på Kajsa.
Vet inte redigt var de blir för runda men någonstans blir de att rida.
Hoppas de fina vädret kommer tillbaka bara för de är urtrist nu, molnmolnmoln
ÖVERALLT !!!!!!!!!!!!!
Vi gillar inte, men alla får sova så gott i natt puss<3


Jose Gonzalez - Heartbeats

Ibland vill jag bara dörsvinna --->
imorgon berätar jag lite om mitt sockerberoende.
Blir en grej jag inte kommer gilla att berätta om men jag måste reda ut de
en gång för alla, pappa åker in på behandling imorgon med.

Hoppas alla får en underbar och härlig dag imorgon kram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0