8 juli 23.00

Godkväll alla bloggläsare! :)

Efter en härlig dusch blev de att ta de lugnt ute i solen,
men efter ett tag då försvann den och de blev kallt.

Då de blev att kolla lite tv och så, sen kom Johan plutt, vi åt
och sen blev de att kolla på en film. Haha vi orkade inte göra något typ haha.

Sen åkte han hem och jag satte mig vid tvin och satt där ett tag och kollade runt lite
men som vanligt så finns de ingenting att göra så jag gick upp och
började leta schyssta frisyrer, och de fanns ju en del att välja på...

Så de har inte hänt så mycket ikväll utanm ska kolla runt lite här och sen ska jag sova,
upp tidigt imorgon. Rida Kajsa och sen blir de Jönköping med Johan, äta glass på Max och
bara ta de lugnt.

Så men alla får sova så gott, kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0