9 juli 12.35

Godmorgon typ!

Mamma väckte mig vid 7 tiden men sen somnade jag om till halv 10.
Haha fatta snopen jag blev när jag vaknade :S
Blev att byta om och gå ut till kajsa:)

Rida blev de en sväng, galoppera mycket och bara ta de lugnt.
Blev att ducha henne med och mysa med sötan Ida som måste stå på
boxvila stackaren=/

Aja blev att äta och duscha och nu sitter jag här och typ bara slappar,
väntar på att johan ska sluta så vi kan åka till Jönköping och äta glass.
tror jag ska köpa 2 liter jordgubbar med innan vi åker hem med :)

Annas vet jag inte redigt vad jag ska göra i Jönköping idag tyvärr =/

Amen nu ska jag göra mig iordning och sen bara ta de lugnt :)
Ha en bra eftermiddag :)
Kram<3

Kommentarer
Postat av: Ilyasfanny

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-11-28 @ 07:36:25
URL: http://ilyasfanny.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0