1 juli 00.10

Hej!

Blir ett sent inlägg ikväll med.
Har varit ute och ridit ikväll hoppat en massa och galopperade.
Hade verkligen jätte kul och Kajsa är väldigt ducktig:D
Vill ha en ny sadel nu bara!

Sen blev det duschen och nu sitter jag här ska väl
gå och lägga mig strax :)

Imorgon ska jag baka bullar kommer bli så kul haha :D 



du har tänkt igenom allt jag har sagt
och nu är alltbra igen
och då blir vi två igen <3



Orkar inte med alla som orkar snacka skit om andra,
fattar inte vad man ser i de, tänk på att det kan hända även dig så
passa dig, för vet vad du har gjort!


Du gör mig stark och trygg fattar inte hur du gör <3


Min älskling plutt, älskar dig över allt annat och jag vet
att du kan bli arg och ledsen.
Men din svartsjuka kommer du inte någonstans med ...
Älskar dig över allt annat och ville bara att du skulle veta de <3


Blir att rida imogon med, då ska vi träna lite till och hoppa en massa.
Hästen Ida har inte kommit än, tråkigt vill att hon ska komma nu :D

Ne nu ska jag sova ha en bra natt kram<3


                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0