10 juni 15:30


äntligen...
Sommarlooooooov för hela slanten, vi gilla!

Skolavslutningen blev faktiskt ganska lyckad, tycker jag nog.
Betygen blev jag oxå nöjd med, men till nästa termin ska jag läsa upp allt har jag bestämt!
Att sjunga gick oxå bra :)
Och bara för att jag inte har rökat eller snusat så fick jag ett presentkort på 250 :- .
Fatta gött :)

efter skola blev de banken och fixa id kort och bank kort:)
Vi gillar starkt tack mor <3

Sen efter blev de att fika en massa och sen hem sitter här nu med johan
vet inte vad jag ska göra typ har sjukt tråkigt =/

aja ikväll blir de student fest, sen sova hos johan tills imogon
sen går johan plutt ut vid ett fatta gott...

Men nu ska jag packa sen blir de johan ha en bra kväll kram <3

Kommentarer
Postat av: B E X

av vem fick du presentkort? xD

2010-06-10 @ 15:51:50
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0