11 juni 22:20

Heeej!

Fredag och gårdagen var bra Grattis Mikael till studenten :)
Blev att äta och gotta sig hihi :)
Blev sen att sova hos johan och sen vakna hjämte han
idag. Då de blev att åka till Jönköping runt 11 tiden,var uppe där typ 12
Blev att ta de lugt möta upp pias mamma och pappa :)
Sen vid 13 sprang johan och hans klass ut så fin är var han <3

Blev att shoppa lite medans jag pär och klas väntade på han haha.

Sen åkte vi hem, på vägen hem satt vi och dampade loss i bilen haha
hade as kul :D
När vi kom hem till johans pappa blev de att vänta sen vid 17
blev de att äta och ta imot folk hade kulkul och maten
var god god :)

Sen vid 20 åkte johan och vi kollade på  gamla filmer på
johans pappas syskon och en massa hade verkligen jätte kul :D

Sen kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och
typ ska försöka plocka upp min packning :I
Sen ska jag väl gå och lägga mig eller något vet inte vad haha ...

Ha en bra kväll kommer lite bilder :) .



Johan plutt skrutt älsklingen min <3



Söööta duuuuu<3



Underbara du <3



mitt senaste inköp gillar starkt :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0