13 juni 22:40

Hej och godkväll:)

Hur är de med alla, med mig är allt bra :)
Blev att åka till johan igår kväll och fira han och äta god mat :)
Vi gillar :D

Sen idag blev de att åka till Jönköping, träffade Johanna där de var kul :D
Åt på MD och åt kulglass med johan plutten min <3 
Shoppade ingenting idag utan tog de lugnt :)

Dagen har ju varit bra och hoppas att jag kan sova och sova
länge ikväll och imogon behöver verkligen sova nu .... 


Imogon blir de att vara barnvakt, sen planera lite saker vad jag nu
ska göra haha ... Baka tror jag de står på programet:)
Hehe sen vid halv 5 blir de att testa sadel till Kajsa längtar <3

Sen blir de kanske att träffa min älskling hoppas jag hinner de iaf, önskar <3

Ska försöka hitta sängen nu orkar inte att sitta här och tråka mer ...
Ha en skön kväll, natt kram<3



Bästa vän förevigt, du och jag i alla väder<3<3




Kommentarer
Postat av: johanna

LÄNGRE ÄN FÖRALLTID BABE!<3333

2010-06-14 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0