17 juni 22:10

Hej på er!
Dålig uppdattering sorry haft mycket att göra typ :)
Men kommer lite här:

Måndag blev att kolla på film och prova sadlar.
Hittade 2 sadlar som satt väldigt bra.
Blir antingen en Leva sadel eller en Wellington elite sadel, mycket sköna sadlar.
Vill ha en av dom just nununu ... men fans inga att köpa =/

Tisdag blev att åka till Jönköping och äta på MD och sen hem och
rida Kajsa bus sen åka till Johanna blev att ta de lugt och sova där.

Onsdag vaknar av att klockan ringde haha trött ...
Aja sen blev de skola haha skit tråkigt !
Fattade inte vad jag gjorde där tyvärr ...
Sover hos johanna denna natt oxå.

Torsdag trött denna morgon oxå haha...
Men skolan gick fottare tragglat alla grunde till olika
gramatik sammanhang... Tiden gick fort...
Sen kom mamma och hämtade mig vi handlade och sen åkte vi hem.

Jag gick ut till Kajsa och vi galopperade så grusen bara yrde hade skit kul :)
Sen kastade jag och johan massa vatten på henne och de bara ångade så svett
var hon typ äntligen:)
Sen blev de att äta lite och duscha och nu har jag målat naglarna :)
Vilken färg undrar ni säkert och de blev svarta :)
Håller bäst så, mina naglar går bara sönder annas och de vill jag inte :)

Detta är vad jag har hittat på de senaste dagarna, nu  är jag hemma och jag så
få sova i min egna säng äntligen :)
Har saknat den så enormt mycket <3

Imogon är de fredag och de betyder helg vet inte redigt vad som händer men
något händer de ju :)

Sov så gott mina söta små vänner pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0