21 juni 23:35

Godkväll!
Har typ jätte tråkigt, och kan verklien inte sova.
Inte bra att vara borta fån skolan så, och sova hela dagarna...
Men vad skulle jag göra? När man inte kan stå upp för de gör
sjukt jävla ont!
Så har luggit här som ni kanske har förstått?.

Har målat naglarna ikväll kommer blider imogon tror jag.
Ett stort tack till alla som kollar min blogg blir över lycklig destu
mer folk kollar på den :)

ne nu ska jag försöka hitta sängen tror jag, eller ligger ju redan i den...
Haha ska försöka klä av mig lite kläder iaf för är grymt VARM!
Har feber tror jag ... får se om de blir skola imorgon vet inte än tyvärr ...

Godnatt alla kram <3



något jag verkligen saknar, nu får varmen komma !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0