23 juni 22.40

Hej & godkväll alla läsare!

Idag är de onsdag och igår blev man hämtad av mina fastrar.
Blev att äta pizza,glass och med en film och ostbågar.
Hade verkligen skit kul.
Tack mina underbara fastrar<3

Sov hos anneli över natten tills idag onsdag :)

Blev att gå till skolan och de är ju tråkigt som vanligt...
Blev att gå upp till mamma sen och åka och handla sedan.

När man kom hem sen var johan plutt hos min :)
Vi myste lite och åt jordgubbar för första gången i år=O
Haha vet... konstigt...

Blev att rida sen, gick jätte bra. galopperade jätte mycket.

Blev att duscha och mysa med johan. Sen fick han åka hem och jag sitter här nu.
SKa sova nu typ strax :)

Hoppas alla haft en bra dag för de har jag, imorgon blir de Jönköping med johan Jippi :D
Längtar<3

Nu ska jag sova pussokram godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0