28 juni 06.45

Godmorgon på er alla!

Inte för att skryta men igår så tvättde johan och jag mitt stall.
Gick as bra, så nu är de bara sadelkammaren kvar och de går fort.
Men de stora delemmat är, vet inte om jag ska måla stallet iår eller vänta?
Så ja vet inte vad jag ska göra :S

Blev att äta mat hos Pia, Johans mamma senare på kvällen.
Blev så trött så Johan fick skjutsa hem mig tidigare än väntat. haha.
Men blev inte att sova förens 12 tiden så är ganska trött denna
måndag och sängen var så sköööön.

Aja målat naglarna, smikat mig, fixat håret, och massa ny musik.

Men nu ska jag åka till skolan, på onsdag är de stut jippi :D

Alla får ha en bra dag på er, hörs senare idag hoppas jag puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0