28 juni 22.45

Godkväll på er alla som är uppe nu!


Idag har jag haft cp damp tråkigt känns de som, inte druckit så mycket
idag heller så har haft väldigt ont i huvudet typ.
Skoaln är damp tråkig, fattar ingenting av det jag ska göra fattta
att jag inte orkar med de mer...

Mamma slutade tidigare idag och vi åkte och hanlade, fick 3 choklad
muffins av henne. Tack mamma min <3

När jag kom hem blev de att vänta på mat och johan <3

Johan komoch vi åt och sen blev de att städa sadelkammaren,
så nu är allt klart, så väntar bara på hästen Ida som kommer
när som :)

Blev att duscha sen och johan åkte hem och jag kollade på någon sjuk film
och åt knäckebröd med ost på.
Och nu sitter jag i min säng med datan framför mig ska väl sova snart haha...
Blev väldigt sent i natt tyvärr, haha men de är bara jag sovet hihi...

Men en sak är de så att jag söker en som kan fota i sommar lite då och då.
Väldigt viktigt behöver verkligen mycket bra hästbilder :)
Så nu vet alla de så hör av dig till min så kan vi bestämma något :)
Antingen här eller min msn [email protected]

Så nu har  jag väl nämnt allt som jag skulle, imorgon blir de att rida och sen slappa
typ vet inte vad jag ska göra, Ida kommer kanske hoppas :D (A)


Ne nu ska jag prata lite med folket sen ska jag sova ha en fin kväll alla kära
pussokram<3

Kommentarer
Postat av: johanna - En blond hoppryttare.

ny häst? :)

Jag kan fota! :D

2010-07-06 @ 14:51:53
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0