29 juni 22.05

Godkväll på er!

Ja nu sitter jag här och ja dagen har varit super.
Blev skolan och sen hem med mamma, blev att sola lite.
Johan kom sen och jag och han och min bror Oskar åkte och badade.
Så första doppet för i år typ fatta kul de var, men iskallt tyvärr så vi gillar de inte så...

Sen blev de att äta glass och Johan körde hem mig och min bror.
Blev att duscha och nu sitter jag här ska väl försöka komma i säng ikväll
om detta kan gå, men tror inte de ....

mamma tog Kajsa så hon blev rastad men imorgon så ska jag rida henne har
jag bestämt nu typ!

Ne nu ska jag leta lite ny musik som jag sen kan ladda ner,
ska på toa med haha...

Ha de bra kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0