4 juni 14:10

Heeej!

Shopping gillar någ dem flesta helst jag haha för jag älskar att shoppa!!!
Så nu ska jag berätta lite vad jag har köpt denna månaden typ kommer
bli ganska mycket... Kan även berätta vad jag ska ha på avslutningen :)



TILL SKOLAVSLUTNINGEN!
Klänning köpt på Vila.
Skor köpta på skopunkten.



Klänning köpt på gina tricot.



Guld skor köpta på skopunkten.



Klänning köpt på gina tricot.



Tröja köpt på JC.



Tröja köpt på JC.

Köpt en massa smink och glass med :)
Vi gillar iaf vädret och idag blir de student fest för Amanda johans kusin typ :)
BLIR KUUUUUL!

Men nu ska jag gå och göra mig klar för färd,
ha en bra kväll pussokram <3  











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0