5 juni 15:45



Hej, sitter här och tråkar.
Lyssnar på musik och slappar har grymt ont i huvudet
och jag bara hatar de =/

Skulle städat istället för att sitta här men jag sitter här iaf
och jag orkar verkligen inte med de haha...

Äntligen är mitt rum typ klart nu iaf en del av de,
fattas bara en spegel vägg och lite hyller och en massa ljus ...
VILL HA NU NU NU!!!!!!!!!!!!
På torsdag slutar vi skolan gillar vi starkt :)

Ledigt typ 5 dagar sen blir de sommarskola för min del
enligt mina lärare behövde jag de innan men nu helt plötsligt tycker dem att jag inte ska gå på de,
fatta cp eller ?
Aja jag ska gå iaf, johanna och jag fatta kul vi kommer ha eller? :D:D <3 


Ne nu ska jag försöka städa lite haha ...
hur nu de ska gå till får vi se haha 
Bloggar lite senare tror jag kram<3







SAKNAR VERKLIGEN DETTA !!!!












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0