6 juni 14:45

Heeej!

Idag är de ingen vanlig dag för idag är de 7 månader
för johan och mig vi gillar verkligen livet:)

Älskar dig johan erik mallander, kan inte beskriva min
kärlek, vi två tills allt dör ut <3

Idag är de Sveriges nationaldag och jag har tränat för begnt idag
och de gick väl sådär, kunde gått bättre ju men sådana sviter får
man ta om man ska bli bättre :)

I eftermmidag kommer johanna så vi ska rida tror jag blir
verkligen jätte kul :)

Ne nu vet jag inte vad jag ska gör, tror jag ska sitta kvar här och
lyssna på musik
Sen blir de solen as gott väder och de är söndag
och caroline älskar vädret

Ha en bra kväll :)




MIIIIN UNDERBARA HÄÄÄST!!!!<3<3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0