7 juni 07:20

Godmorgon på er!

Gårdagens träning gick bra tycker jag nog, Kajsa var lite seg tycker jag nog
men de var ju väldigt varmt med, men varmen får vi inte klaga på nu när
den äntligen har kommit :)

På eftermiddagen blev de att Johanna plutt kom, och vi skulle rida fatta kul
vi hade haha men ormen förstörde allt.
Jag har kanske nämt de innan men säger det igen HATAR ORMAR!

Men ridturen för Johanna gick mycket bra tycker jag :)

Så på kvällen blev de att Johanna åkte hem och jag och johan kollade på
någon konstig film, den var verkligen cp haha...

Till filmen blev de pizza och sen sova.

Johan sov här i natt så han ska skjutsa mig till skolan senare hihi
Blir skola och kolla film och ta de lugnt i 2 timmar
Sen ännu lungnare typ
och senare ännu lugnare
fatta vilken tråkig dag !

Efter skolan har jag ingenting att gör typ fatta segt eller!

Ne nu ska jag inte sitta här mer,
alla får ha en bra dag
så hörs vi senare :)




Min häst bara min HÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSST <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0