8 juni 23:50

Hej på er!

Klockan är mycket vet men kan inte sova haha...
Johan sover och alla andra oxå här hemma ...
Men inte jag ...

Idag har jag varit ledig as gytt, sov till halv 12 as gott.
Sen blev de att göra våfflor och sen ut och rida.
Johan tog en massa roliga bilder med hade jätte kul :)

Sen blev de att duscha och åka till Braås och fira Timmy, som
tog studenten idag, fatta vad tiden går, fattar inte vad tiden tar vägen ...

När vi kom hemblev de sängen och mysa men kunde
inte sova så satte mig vid datan och ja nu sitter jag här och
skriver, har typ tråkigt haha ...

Just nu sitter jag och lyssnar på hästpojken och typ har sjukt tråkigt ...
Vill bara shoppa typ ...

Längtar till skolavslutningen och till sommarskolan kommer bli
så jävla bra :D Vi älskar <3

Jag vill baka med ska baka fan i sommar fatta gott :)

Nuuuuu vill jag bara ut och ha kul typ ....

Ne nu ska jag sluta skriva kommer inget bra ifrån mig haha ...
godnatt kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0