16 maj 22:45

Hej!

Har typ blogg torka och orkar verkligen inte blogga hela tiden.
Menmen nu sitter jag här, idag har jag haft fullt upp.

En dag med: Träning, Middag hos farmor, skjutsa Johans mamma Pia till Alvesta
                    och sen hem till farmor och äta choklad pudding och sen kolla på 
                    Andra Avenyn med Johan. Så dagen har varit sjukt bra:)

Träningen för Begnt idag gick super bra, Kajsa skötte sig verkligen och han tyckte
att hon gick väligt fint och stadigt * de gillar vi *

Maten hos Farmor var väldigt god även att jag och johan slängde i oss den
för att komma iväg... Grattis till henne på födelsedagen :)
Och choklad puddingen var oxå as god :D

Alvesta rutten var kall och tråkig... frös typ hjäl och hade ovanligt tråkigt
och var super mega trött så somnade i bilden haha vi gillar :D

Vill bara uppmana alla att jag och Johan har brytit våran förlovning för många olika skäl.

Imorgon är de måndag och de blir skola och sen på tisdag blir de studiedag så
ledig från skolan får se vad som händer denna dag :) 

Aja nu är klockan allt för mycket så ska sova i några timmar typ :)
Alla får ha en bra kväll och en morgondag :)

pussokram<3




kommer uppdatering imorgon om vad som har hänt i helgen :D








Kommentarer
Postat av: rebeccaaa

neej, varför då? :(

2010-05-17 @ 11:04:56
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0