21-23 maj

Hej hå i stugan :)

Allt är bra med mig och de hoppas jag att det är med er oxå?
Härligt, tänkte berätta lite om helgens alla bravader haha.

Fredag eftermiddag blev de att färga håret och smycka kyrkan.



Vi gillar allt :D

Lördag morgon blev stressad... Va uppe redan vid 7 och cp de var jag...
Men alla gillar när jag cpar :D
Blev att hämt Viktor och sen kyrkan till 10.
Öva lite, sjunga, ta kort och en massa annat kul :)

Vid 12 blev de att ställa upp oss och vandra till kyrkan.
Konfirmationen var as kul men seg haha vi gillar våran rapp :)

Efter konfirmationen blev de att åka hem och ta imot en massa prisenter och en massa blommor:)
tack alla söta så vänner <3



blomman från bästa vän<3


blomma från farmor, farfar, annerli och jenny<3


Fick även detta av dom tack :)

Det är Eva Attlings true halsband.



Blommor från mormor och morfar<3
Av dem fick jag även 1000 kr och ett säng överkast handgjort så ingen kan ha
ett lika dant :D
As fint va de iaf :D



Blommorna som jag fick av malin, magnus, gustav, david och carl.


dålig bild men fick detta av dem med as fint älskar de :D <3



Detta fina halsband fick jag av ulrika, johan, jonathan, rebecca, timmy,
emma, maria, kent,stefan, åsa, samel och simon.

Tack så jätte myckat ! <3




Detta fick jag av mamma, pappa och oskar. :) älskar hjärtat :)



Domma fick jag av johan as fina tack älsklingen min <3



Av pappas fastar i stockholm fick denna fina ring :) tack <3

Dagen blev lyckad och maten var mycket god.

Kvällen blev i Sävsjö med några hade jätte kul kulkul :)

Söndag första dagen efter konfirmationen och jag mamma anneli och jenny
satte stänge hos hästarna, hade jätte kul:)

Blev att åka till johan mamma och äta god mat på kvällen och sen sov johan här tills måndag gott :) <3

Detta var min helg hoppas ni tycker om att jag skriver :)

Ha en bra kväll pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0