30 maj 14:00

Hej på er :)

Idag är de söndag och gårdagen var super :)
Rixfm med dom bästa men fick värsta anfallet, kunde inte andas och
hela min kropp skakade fatta rädd jag var eller ? kunde dött =/
Men lever än haha som tur kanske är haha...

Träffade en massa folk iaf och vi hade kul de gillas :)

Sov hos johans mamma pia i natt och idag har jag städat hennes lägenhet och
bakat muffins ska snart sola typ tror jag om jag orkar :) 
Tror de måste sola :D 

Ska berätta om veckan som kommer:
Måndag skola
Tisdag Show med skolan i Rörvik haha 
Onsdag död 
Torsdag skola
Fredag typ skola och typ student grej haha :)  

Min vecka hörs ikväll kanske pussokram<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0