31 maj 22:35

Heeej sitter här nu igen och kan inte sova,
johan har åkt hem och jag vill bara sova
men kan inte =/
Aja min dag har varit bra, johan kom och hämtade mig efter skolan.
Hem och ta de lugnt :)
Lillan våran katt har fått ungar, men vi tog bort 2 och så har vi en kvar så
gullig :)

Blev att rida sen och jag har ont i min rumpa =/
Men de får man leva med just nu =/

Har duschat och satt i löshåret och börjat grunna på vad jag ska
ha på mig imorgon på showen och på dagen.
Blir svårt imogon =/

För imogon blir de Show i Rörvik på skolan haha kommer bli kul :)
Kommer glömma texten och allt =/

Hoppas dom bara tycker de blir kul =9

Aja ska väl försöka gå och lägga mig nu typ tror jag haha
ha en bra dag imogon, tänk på mig imorgon tack :)
Puss



Tror de blir denna klänningen imogon :)

Ingen skola imogon :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0