10 november 06.50

Godmorgon på er :)

Sovit gott i natt? Jo sovit det har jag man bara önskar ju att man ska få sova mer...
Ja, trött är man hela tiden typ, inte bra med lov.
Idag är det iaf onsdag och det blir snart skola, detta är helt sjukt, åker en timme innan
skolan börjar och kommer dit typ försent.
Vet inte redigt hur dem har tänkt när dom gjorde denna skolskjuts...

Dagen blir nog bra iaf :)
Alla är ju trötta så det blir väl en flum dag idag med :D
Det är kul :)

Efter skolan ska jag bara hem packa och fixa klart presenten.
Blir Vrigsta och kalas för Johans mamma Pia :)
Sover där sen, ja så nu vet ni min dag:)

Ne nu ska jag fixa klart lite, hörs senare dag ha en bra dag pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0