14 oktober 08.00

Godmorgon på er, min dåliga uppdattering vet jag inte varför och jag orkar inte heller.
Haft lite blogg trka plus att jag tog blogg paus.
Men nu sitter jag här igen :)

Idag så är det kyrkan som gäller och så är det farsdag och kommer typ inte vara med han på hela
dagen, inte för att jag bryr mig hihi.
Är rätt trött på han...

Igår var vi iaf i Jönköping, shoppade med Pia, hade jätte kul.
Köpte bara en skjorta och smink men det får gå :)
Har den på mig just nu och den är skit snygg!

Ikväll så ska jag sjunga i församlings hemmet, blir nog bra:)
Funderar oxå på att färga håret:)
Så tråkigt lixom....

Ne nu ska jag äta frukost, Matilda kommer och hämtar mig om en så där 20 min så bäst
jag är klar då:)
Ha en bra dag idag :) pussokram<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0