16 november 21.25

Vilken dag kan jag börja med. Har gjort så mycket känns det som.
Det är en skön känsla tycker jag.

Har varit i Vetlanda idag och kollat på Njudungsgymnasiet, verkade vara en bra skola.
Var och kollade på Restrurang och livsmedel det verkade vara kul, det är ju så att
den linjen inte är som den alltid har varit utan det är nytt och det är lite tråkigt.

Vara försöks kaniner igen, fattar inte varför just vi, 95:or ska vara det....

Var oxå och kollade på Estet, det verkade vara jätte kul men det är ju en plugga linje och jag vill
ju gå ut gymnasiet och kunna jobba direkt.
Är ganska skoltrött, det kanske ni vet?

Så är det iaf, har ju dock fått lite problem med vad jag ska välja.
Känner mig väldigt osäker och jag vill ju gärna gå i Sävsjö på Aleholm,
pga att jag inte vill pendla och för det verkar vara en bra skola, har ju lite problem med att bemöta nya
människor och då är det ju på ett sätt bra och på ett annat dåligt.

Eftr skolan ( som bestod av timme typ) så kom Anneli min faster och hämtade mig vid skolan.
Hon gick och köpte fika och Jossan började fixa mina naglar.
Fick detta som en present av mina fastrar för att jag hjälper dem med deras häst :)

Gjorde vanlig fransk manikyr, blev väldigt bra.
Vi satt och pratade och hade väldigt trevligt, första gången jag gör detta och ja det gjorde väldigt ont,
tycker jag det rent brände i hela fringret typ.

Jag tycker det är en fåfäng men den som inte är så kvinnlig så gör detta dig mer det.
Du känner dig fin och tycker att alla skulle ha råd med detta, det gör att du känner dig feminen och
du får ett gott intryck av andra.


Mina tankar och åsikter.
Åkte med Anneli hem, ringde efter Johan så han kom och vi har pratat lite skit som vanligt.
Blev lite tv oxå, mys oxå.
Alltid trevligt med sälskap :)

Nu sitter jag och kollar på House, gillar det programert.
Ska strax gå och fixa till mig lite inför natten.
Så jag säger godnatt här nu och så hörs vi imorgon, pussokram<3



Lite bilder är väl alltid kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0