19 november 19.20

Uter yr snön för fullt och ja vecka har varit helt okej :)
Proven gick bra hoppas jag och har inte varit hos Kajsa sen i måndags,
känns väldigt tråkigt=/

Tänkte rida idag men kom hem så sent och ute snöade det...
Känner att jag inte rider ute när det snöar lixom känns inte så rätt.

Så istället har jag suttit med en stor godis påse och kollat the hills och the city på MTV.
Har oxå fixat en snygg outfitt från bubbelroom.com.
Dem har ju en tävling som jag tänkte vara med i och vinna ett prisentkort på 10 000:-
på själv bubbelroom.com

Skulle vara sjukt gott att göra:)
Behöver lite nya kläder känner jag:)

Dagens låt är Hardcore Superstar - Moonshine






gillar gooet :)

Fryse dock sjukt mycket och är varm som en eld, tror jag typ är lite sjuk.
Inte för att jag gillar att vara det men är rätt skönt, dock inte på helgen...

Detta är typ en pluggar helg oxå, måste göra klart ett repotage och en reseption + läsa boken då.
Sen har vi fysik prov med, så ja det är väl en jätte fin vecka vi har framöver....'

Är rätt sugen på att festa men ja detr går inte ska vara hemma denna helg göra ingenting.
Sova mycket och plugga bajs mycket!!!!

Ne nu blir det Sävsjö, ha en fortsatt bra kväll, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0