2 november 14.45

Hem kommen efter en dag i badhuset, ganska härligt och kul :)
Kunde inte blogga på morgonen så nu får ni den :)

Har inte hänt så mycket, mamma ska göra fläskpannkaka och sen kommer
väl Johan snart :)
Ska ut och rida med, Kajsa behöver det :)

Och som många har förstått så har jag skaffat Facebook.
Fråga mig inte varför utan jag skyller på grupptryck....
Haha, ja, alla i min omgivning vill att jag skulle skaffa för att hålla reda på mig.
Skaratta gråta ja det är frågan.

Massa med jobb, men iaf, igår hade jag besöksrekord igen, tack :)
det värmer verkligen att den det är så många som kommer den, kan nog inte fatta det...

Ne nu så ska jag packa upp kläderna och vänta på Johan.
Hörs senare ikväll pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0