22 november 20.50

Är rätt trött på allt,
ingen fattar att jag är en människa jag oxå,
känns som at jag är en docka....

Dagen har varit bra, tråkig och lång som vanligt.
Idrotten hade vi kul på och svenska var verkligen inte kul!
Åkte till Johan efter skolan och han ska sova här inatt:)

Jag har varit ute och ridit idag med, vädret vill jag inte tala om, skit!!!!
Hatar verkligen vintren, Kajsa trämpade mig på foten, och jag som inte hade mina
ridskor på mig utan gummistövlar....
Har lagom ont i foten....

Har oxå fixat mitt nya träns så snart så blir det att använda det:)
Glad :D

Så men nu ska jag gå och lögga mig, trött till tusen så sängen VÄLKOMMEN :D
Godnatt på er, pussokram<3



bara för att jag är gullig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0