28 november 23.35

Vet att jag är jätte dålig på att blogga, men orkar inte bry mig om bloggen.
Har inget roligt att berätta om, tråkigt nog.

Har färgat håret och tagit vatten över huvudet totalt....
Så kan det vara, alltid är det något.
Har fixat min ipod oxå, nöjd med låtvalen verkligen:)

Dock så vill jag hitta på något, sugen på att träffa en massa folk och ha kul.
Men folket har ju inga ideér...

Längtar till JUL OCH NY ÅR :)
Då ska jag ha kul kan jag bara säga!
Ne nu ska jag kolla tv... Missat ett program som man inte kan kolla på på nätet.

Hörs senare någon dag när jag har tid och ork, godnatt på er <3



Jag är trött på skiten, nu ska det hända saker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0